Young CMI Norway

Publisert den 18.12.2019 i Møter, News in English, Nyheter

The Annual Meeting of Young CMI Norway is expected to take place on 15th January 2020.

At the Annual Meeting, a number of seats both on the Board of the association and on the Nomination Committee will be up for election.

If you are interested in serving on the Board or on the Nomination Committee or would like to suggest other possible candidates for these positions, we encourage you to read the attached for further information. To ensure that the Nomination Committee may consider your proposal, we kindly ask that you submit same within 1 December 2019.

YCMI Board election

Kronologisk arkiv

Sjørettlige arrangementer

Følg gjerne med på vår kalender for å holde oversikt over alle kommende arrangementer både i regi av foreningen og andre!

Kalenderen finner du her ›

Det er også mulig å laste ned en fil som kan legges til i din Outlook-kalender og som oppdateres automatisk!

Klikk her for å laste ned kalenderfilen ›

Abonnér på oppdateringer

Ved hjelp av RSS-feeden vår kan du nå få siste nytt fra Den norske sjørettsforeningen direkte til din datamaskin.

Dette krever at du har en RSS-leser installert, men de fleste har dette i sin Outlook-klient.

Feeden finner du her ›

Du kan også få et varsel på epost hver gang sidene oppdateres gjennom gratistjenesten ChangeDetection.com.

Klikk her for å abonnere på denne tjenesten ›

E-postliste

Også ikke-medlemmer kan melde seg på vår epostliste!